Zakupy na stronie drogerii Lavandin są bardzo proste i intuicyjne. Wybierz dostępne na stronie produkty a następnie dodaj je do koszyka klikając guzik „Dodaj do koszyka”. W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz grafikę (…) , która po kliknięciu przeniesie Cię do koszyka. Kolejnym krokiem będzie możliwość zalogowania się na swoje konto lub po prostu zakupy bez rejestracji. Zalecamy jednak robienie zakupów po wcześniejszym zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoje konto. Korzyści jakie wynikają z zarejestrowania się opisaliśmy poniżej w części (…). Kolejne czynności to wprowadzenie adresata przesyłki a następnie wybór metody dostawy i płatności.
W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest złożenie zamówienia poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub pisząc maila na adres lavandin@lavandin.pl. Prosimy jednak wcześniej przygotować sobie listę produktów, aby usprawnić cały proces.
Naszym atutem jest to, że wszystkie dostępne na stronie produkty mamy „od ręki” w naszym magazynie, dzięki temu zdecydowaną większość zamówień wysyłana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty w dni powszednie w godzinach pracy naszego sklepu; (Poniedziałek - Piątek 09:00-18:00). Statusy zamówienia dostajesz od nas na bieżąco drogą mailową.
Chcąc mieć pewność, że przesyłka zostanie szybko dostarczona, sugerujemy, aby korzystać z usług InPostu (Kurier i Paczkomaty) lub DPD, którzy deklarują dostawy przesyłek na kolejny dzień roboczy po ich odebraniu. Zamówienia można opłacać za pobraniem lub z przedpłatą, jednak należy pamiętać, że tradycyjny przelew może być księgowany nawet kilka dni co może wydłużyć realizację zamówienia. Najszybszą formą płatności są przelewy za pośrednictwem BLIK i PayU, ponieważ wpłaty są księgowane automatycznie do kilku minut po opłaceniu.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość wprowadzenia zmian.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość anulowania.
Tak, jak najbardziej. Adres dostawy możesz zmienić w kroku „Dane i uwagi” klikając w „zmień punkt dostawy” (podlinkuj to na stronie). Jeśli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość wprowadzenia zmian.
Jeśli masz zarejestrowane konto w naszej drogerii wystarczy, że się do niego zalogujesz a następnie wejdziesz w zakładkę „Twoje konto” (…), która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Tam wybierz opcję „Bieżące” w okienku „Zamówienia i dostępne środki” i znajdź zamówienie ze statusem „Opłać zamówienie”. Po wybraniu tego zamówienia znajdziesz jego szczegóły oraz opcję zapłaty. Jeśli nie masz zarejestrowanego u nas konta zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym na numer konta podany w zakładce „Płatności” dodatkowo skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl, żebyśmy mogli zmienić status płatności w danym zamówieniu. Pamiętaj jednak, że przelewy tradycyjne księgowane są nawet kilka dni przez co zamówienia realizowane będą nieco dłużej.
Jeśli mimo dokonanej płatności zamówienie w dalszym ciągu ma status „opłać zamówienie” skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres lavandin@lavandin.pl. W treści maila załącz potwierdzenie wpłaty, które powinno być dostępne w historii rachunku bankowego. Dzięki temu będziemy mogli niezwłocznie wyjaśnić sytuację i poinformować Cię o dalszych krokach. Pamiętaj jednak, że przelewy tradycyjne księgowane są nawet kilka dni a dopiero po zaksięgowaniu środków status zamówienia zmieni się na „opłacone”. Przesłanie potwierdzenia przelewu nie oznacza rozpoczęcia realizacji zamówienia.
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmieniłaś zdanie i nie chcesz jej przyjąć, wystarczy, że nie odbierzesz jej od kuriera. Zostanie ona do nas odesłana. Po otrzymaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić sytuację oraz ustalić zwrot kosztów zamówienia. Dotyczy to zamówień z przedpłatą. W sytuacji nieodebrania przesyłki „za pobraniem” wybór tej opcji zapłaty zostanie wyłączony przy kolejnych zamówieniach.
Jeśli masz zarejestrowane konto w naszej drogerii i chcesz sprawdzić status Twojego zamówienia wystarczy, że się do niego zalogujesz a następnie wejdziesz w zakładkę „Twoje konto” (…), która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz opcję „Bieżące” w okienku „Zamówienia i dostępne środki”, tam znajdziesz informacje dotyczące zamówień, nie tylko tych w trakcie realizacji. Jeśli nie masz zarejestrowanego konta w naszej drogerii i chcesz wiedzieć jaki jest status Twojego zamówienia sprawdź swoją skrzynkę mailową. Wszelkie informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres mailowy podany w zamówieniu.
Jeśli złożyłaś zamówienie a mimo to nie otrzymałaś żadnego potwierdzenia na skrzynkę mailową skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Wcześniej jednak prosimy o dokładne sprawdzenie swojej skrzynki mailowej oraz spamu.