FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Jak mogę złożyć zamówienie na stronie drogerii Lavandin?

Zakupy na stronie drogerii Lavandin są bardzo proste i intuicyjne. Wybierz dostępne na stronie produkty a następnie dodaj je do koszyka klikając guzik „Dodaj do koszyka”. W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz grafikę (…) , która po kliknięciu przeniesie Cię do koszyka. Kolejnym krokiem będzie możliwość zalogowania się na swoje konto lub po prostu zakupy bez rejestracji. Zalecamy jednak robienie zakupów po wcześniejszym zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoje konto. Korzyści jakie wynikają z zarejestrowania się opisaliśmy poniżej w części (…). Kolejne czynności to wprowadzenie adresata przesyłki a następnie wybór metody dostawy i płatności.

Nie mogę osobiście złożyć zamówienia przez stronę drogerii Lavandin, co należy zrobić?

W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest złożenie zamówienia poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub pisząc maila na adres lavandin@lavandin.pl. Prosimy jednak wcześniej przygotować sobie listę produktów, aby usprawnić cały proces.

Kiedy wysyłacie zamówienie?

Naszym atutem jest to, że wszystkie dostępne na stronie produkty mamy „od ręki” w naszym magazynie, dzięki temu zdecydowaną większość zamówień wysyłana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty w dni powszednie w godzinach pracy naszego sklepu; (Poniedziałek - Piątek 09:00-18:00). Statusy zamówienia dostajesz od nas na bieżąco drogą mailową.

Potrzebuję szybko otrzymać przesyłkę, co należy zrobić, aby przyspieszyć realizację zamówienia?

Chcąc mieć pewność, że przesyłka zostanie szybko dostarczona, sugerujemy, aby korzystać z usług InPostu (Kurier i Paczkomaty) lub DPD, którzy deklarują dostawy przesyłek na kolejny dzień roboczy po ich odebraniu. Zamówienia można opłacać za pobraniem lub z przedpłatą, jednak należy pamiętać, że tradycyjny przelew może być księgowany nawet kilka dni co może wydłużyć realizację zamówienia. Najszybszą formą płatności są przelewy za pośrednictwem BLIK i PayU, ponieważ wpłaty są księgowane automatycznie do kilku minut po opłaceniu.

Czy mogę dokonać zmian w złożonym już zamówieniu?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość wprowadzenia zmian.

Czy mogę anulować złożone już zamówienie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość anulowania.

Czy mogę wybrać inny adres dostawy niż ten zapisany na moim koncie?

Tak, jak najbardziej. Adres dostawy możesz zmienić w kroku „Dane i uwagi” klikając w „zmień punkt dostawy” (podlinkuj to na stronie). Jeśli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość wprowadzenia zmian.

Złożyłam zamówienie, ale nie udało mi się go opłacić, co należy zrobić?

Jeśli masz zarejestrowane konto w naszej drogerii wystarczy, że się do niego zalogujesz a następnie wejdziesz w zakładkę „Twoje konto” (…), która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Tam wybierz opcję „Bieżące” w okienku „Zamówienia i dostępne środki” i znajdź zamówienie ze statusem „Opłać zamówienie”. Po wybraniu tego zamówienia znajdziesz jego szczegóły oraz opcję zapłaty. Jeśli nie masz zarejestrowanego u nas konta zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym na numer konta podany w zakładce „Płatności” dodatkowo skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl, żebyśmy mogli zmienić status płatności w danym zamówieniu. Pamiętaj jednak, że przelewy tradycyjne księgowane są nawet kilka dni przez co zamówienia realizowane będą nieco dłużej.

Opłaciłam zamówienie, środki zostały pobrane z mojego konta natomiast zamówienie cały czas ma status „opłać zamówienie”, co należy zrobić?

Jeśli mimo dokonanej płatności zamówienie w dalszym ciągu ma status „opłać zamówienie” skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres lavandin@lavandin.pl. W treści maila załącz potwierdzenie wpłaty, które powinno być dostępne w historii rachunku bankowego. Dzięki temu będziemy mogli niezwłocznie wyjaśnić sytuację i poinformować Cię o dalszych krokach. Pamiętaj jednak, że przelewy tradycyjne księgowane są nawet kilka dni a dopiero po zaksięgowaniu środków status zamówienia zmieni się na „opłacone”. Przesłanie potwierdzenia przelewu nie oznacza rozpoczęcia realizacji zamówienia.

Chcę zrezygnować z zamówienia mimo, że zostało już wysłane, co należy zrobić?

Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmieniłaś zdanie i nie chcesz jej przyjąć, wystarczy, że nie odbierzesz jej od kuriera. Zostanie ona do nas odesłana. Po otrzymaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić sytuację oraz ustalić zwrot kosztów zamówienia. Dotyczy to zamówień z przedpłatą. W sytuacji nieodebrania przesyłki „za pobraniem” wybór tej opcji zapłaty zostanie wyłączony przy kolejnych zamówieniach.

Chcę sprawdzić status mojego zamówienia, co należy zrobić?

Jeśli masz zarejestrowane konto w naszej drogerii i chcesz sprawdzić status Twojego zamówienia wystarczy, że się do niego zalogujesz a następnie wejdziesz w zakładkę „Twoje konto” (…), która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz opcję „Bieżące” w okienku „Zamówienia i dostępne środki”, tam znajdziesz informacje dotyczące zamówień, nie tylko tych w trakcie realizacji. Jeśli nie masz zarejestrowanego konta w naszej drogerii i chcesz wiedzieć jaki jest status Twojego zamówienia sprawdź swoją skrzynkę mailową. Wszelkie informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres mailowy podany w zamówieniu.

Złożyłam zamówienie, ale nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, co należy zrobić?

Jeśli złożyłaś zamówienie a mimo to nie otrzymałaś żadnego potwierdzenia na skrzynkę mailową skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 lub napisz maila na adres lavandin@lavandin.pl. Wcześniej jednak prosimy o dokładne sprawdzenie swojej skrzynki mailowej oraz spamu.

Konto w naszej drogerii można zarejestrować:

klikając w zakładkę „Twoje konto”, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Tam należy wybrać opcję „załóż nowe konto” oraz uzupełnić wszelkie wymagane dane. Na samym końcu należy zaakceptować warunki regulaminu sklepu oraz potwierdzić rejestrację.
Z poziomu koszyka z wybranymi zakupami po przejściu do kroku „Twoje dane”.

Jakie formy płatności są akceptowane za przedpłatą?

Składając zamówienie za przedpłatą masz do wyboru kilka możliwości opłacenia zamówienia; szybkie płatności (BLIK, płatność obsługiwaną przez PayU), tradycyjny przelew oraz bon upominkowy. Wszystkie możliwości opłacenia zamówienia widoczne są przy składaniu zamówienia w kroku „Dostawa i płatności”.

W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę za pobraniem?

Decydując się na dostarczenie przesyłki za pobraniem należy być przygotowanym na opłacenie zamówienia gotówką. Nie można za przesyłkę zapłacić kurierowi kartą płatniczą.

Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie niż PLN?

Nie, przyjmujemy opłaty wyłącznie w Polskich Złotych.

Jak przystąpić do programu lojalnościowego Klub Lavandin oraz na czym polega?

W drogerii Lavandin prowadzimy program lojalnościowy Klub Lavandin, który polega na zbieraniu punktów, które można potem wymienić na określone produkty. Pełna lista produktów, za które można wymienić punkty znajduje się tutaj. Aby przystąpić do programu należy najpierw zarejestrować konto na stronie drogerii Lavandin klikając w zakładkę „Twoje konto” (…), która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Tam należy wybrać opcję „załóż nowe konto” oraz uzupełnić wszelkie wymagane dane. Na samym końcu należy zaakceptować warunki regulaminu sklepu oraz potwierdzić rejestrację. Punkty w Programie Lojalnościowym przyznajemy tylko klientom, którzy wcześniej założyli konto.

Jak mogę zbierać punkty w Programie Lojalnościowym?

Punkty można zbierać na trzy sposoby: 1) Robiąc zakupy w drogerii Lavandin. Za każdą wydaną złotówkę na produkt z oferty otrzymasz 1 punkt. Punkty naliczają się po zaksięgowaniu wpłaty. 2) Dodając opinię o produktach z oferty Lavandin. Za każdą zatwierdzoną przez nas opinię dostaniesz 1 punkt, zgodnie z Zasadą Zatwierdzania Opinii. 3) Zapisując się do newslettera dostaniesz 5 punktów.

Jakie opinie są zatwierdzane zgodnie z Zasadą Zatwierdzania Opinii?

1) Opinie zarówno pozytywne jak i negatywne muszą być uzasadnione. Opinie zbyt lakoniczne jak „ok”, „słaby”, „polecam” itp. nie będą przez nas zatwierdzane, 2) Powielanie tej samej opinii na różnych produktach nie będzie przez nas zatwierdzane.

Czy muszę być zalogowana, aby naliczyły mi się punkty?

Tak, aby punkty mogły się naliczyć należy być wcześniej zalogowanym.

Czy punkty mogę wymieniać na pieniądze?

Nie, zebrane punkty można wymienić jedynie na produkty dostępne w zakładce „Produkty za punkty”

Czy mogę udostępnić swoje punkty osobie trzeciej?

Nie, punkty przypisane są tylko do jednego konta i nie mogą być przenoszone na inne.

Czy Produkty za punkty są zawsze te same?

Nie, zastrzegamy sobie prawo do dowolnego dodawania oraz usuwania z listy produktów za punkty.

Gdzie oprócz drogerii Lavandin mogę wykorzystać zebrane punkty?

Zebrane punkty można wykorzystać tylko i wyłącznie w drogerii internetowej Lavandin.

Mam zebrane punkty jak mogę dokonać ich wymiany na produkty z listy „Produkty za punkty”?

W celu wymiany zebranych punktów na produkty należy wybrać produkty z listy „Produktów za punkty”, następnie kliknąć guzik „Kup za punkty”. Dalsze kroki są analogiczne do standardowego zakupu towaru

Mogę wymienić punkty na produkt oraz jednocześnie kupić inne produkty spoza oferty „Produkty za punkty”?

Tak, można w ramach jednych zakupów dodać do koszyka produkt, który zostanie kupiony za zebrane punkty oraz produkt spoza oferty „Produkty za punkty”.

Jakie są dostępne formy dostawy oraz ile kosztują?

Wszystkie formy dostawy oraz koszty opisane zostały na podstronie „Wysyłka”.

Kiedy mogę skorzystać z możliwości darmowej przesyłki?

Darmowe przesyłki zależą od wartości zamówienia oraz wyboru kuriera; • Od 200 zł przy przesyłkach Pocztą Polską z odbiorem w punkcie, Pocztą Polską z dostawą do klienta, Paczkomatach InPost, • Od 250 zł przy przesyłkach kurierskich InPost • Od 300 zł przy przesyłkach kurierem DPD oraz DPD paczka.

Paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona, co należy zrobić?

Jeśli zauważysz, że paczka, którą dostarczył kurier jest uszkodzona po prostu odmów jej przyjęcia oraz jak najszybciej skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 518 027 811 w dni powszednie w godzinach 09:00-18:00. Prosimy również o zrobienie zdjęć, na których widać, że paczka jest uszkodzona. Dzięki temu będziemy mogli zgłosić reklamację bezpośrednio do przewoźnika.

Zauważyłam, że paczka jest uszkodzona już po odjeździe kuriera, co należy zrobić?

Jeżeli zauważysz, że paczka jest uszkodzona już po odjeździe kuriera niezwłocznie skontaktuj się bezpośrednio z kurierem bądź zadzwoń na infolinię przewoźnika, aby kurier, który dostarczył przesyłkę wrócił się do Ciebie w celu spisania protokołu. Wypełniony protokół wyślij na e-mail lavandin@lavandin.pl, abyśmy mogli złożyć reklamację w Twoim imieniu.

Paczka odebrana z Paczkomatu jest uszkodzona, co należy zrobić?

Jeśli zauważysz, że paczka, którą odebrałaś z Paczkomatu jest uszkodzona zostaw ją w skrytce oraz zgłoś od razu reklamację w Paczkomacie. Na monitorze Paczkomatu znajdziesz instrukcję jak to zrobić. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, który należy wypełnić w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeżeli zauważyłaś uszkodzenie paczki już po oddaleniu się od paczkomatu udaj się do najbliższego punktu InPost, aby spisać protokół szkody. Wypełniony protokół wyślij na e-mail lavandin@lavandin.pl, abyśmy mogli złożyć reklamację w Twoim imieniu.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wypełnij i spakuj do paczki ze zwracanymi produktami. Paczkę wyślij na adres: Sekret Urody Ul. Lubelska 5 21-100 Lubartów

Ile mam czasu na zwrot towarów?

W drogerii Lavandin masz 30 dni na zwrot nieużywanych towarów od dnia otrzymania przesyłki.

Kiedy i jak otrzymam zwrot środków za zwrócone towary?

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od przyjęcia produktu, nie mniej jednak staramy się zwracać pieniądze niezwłocznie po odebraniu przesyłki na wskazany numer rachunku bankowego lub w przypadku płatności elektronicznych na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. Klient ma możliwość wybrania zwrotu pieniędzy na swoje saldo do wykorzystania w drogerii internetowej Lavandin. Wtedy koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi drogeria Lavandin.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli chcesz złożyć reklamację skontaktuj się najpierw z nami pisząc maila na adres lavandin@lavandin.pl.
Zawrzyj w nim informacje niezbędne do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego:
• Numer reklamowanego zamówienia,
• Nazwa reklamowanego produktu,
• Zdjęcia reklamowanego produktu.
Zaczekaj na kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszej strony. Zaproponujemy satysfakcjonujące Ciebie rozwiązanie (zwrot środków lub wymianę produktu)

facebook pinterest google_plus instagram
promocje
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel